Contact en service

Contact en service

TIP: Download nu de Mijn DHL app en wees altijd op de hoogte van de status van jouw bestelling!

Advies van professionals
Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via mail, telefoon, chat, WhatsApp of Facebook. Dus ook in het weekend!

Chat met ons:

Start chat rechtsbovenin

Reactietijd:

Binnen 2 minuten antwoord

Bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag: 08.30-21.00 uur
Zaterdag: 13:30-17.30 uur
Zondag: 13.30 - 17.30 uur

App met ons:

+31 (0)6 22 57 75 29

Reactietijd:

Binnen 10 minuten antwoord

Bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 21.00 uur
Zaterdag: 13.30 - 17.30 uur
Zondag: 13.30 - 17.30 uur

Bel met ons:

NL: 0545-721091
BE: +3278483466

Nieuw:

Speciaal voor zakelijke (PRO) klanten is het mogelijk om telefonisch te bestellen

Bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 21.00 uur
Zaterdag: 13.30 - 17.30 uur
Zondag: 13.30 - 17.30 uur

Chat met ons:

Via Facebook

Reactietijd:

Binnen 1 uur antwoord

Bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 21.00 uur
Zaterdag: 13.30 - 17.30 uur
Zondag: 13.30 - 17.30 uur

Mail met ons:

info@haibu.nl

Reactietijd:

Binnen 8 uur antwoord

Bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 21.00 uur
Zaterdag: 13.30 - 17.30 uur
Zondag: 13.30 - 17.30 uur

Haibu (onderdeel van Moma Beauty B.V.)
Adres: Batterij 7, 7141 JL Groenlo (NL)

Kvk-nummer: 09208658 te Arnhem
BTW-nummer: NL821463640B01
BIC: RABO NL 2U

Vestigingsadres:

Spoorstaat 2
7271CB Borculo

Mis je iets in ons assortiment? Laat het weten en stuur een email naar info@haibu.nl. Wij gaan dan voor je kijken of wij jouw favoriete product in ons assortiment kunnen opnemen.

Wij werken continue aan het verbeteren van onze service. Heb je nadat je contact hebt gehad met onze klantenservice nog verbeterpunten of een klacht? Laat het ons weten en stuur een mail naar info@haibu.nl. Je kunt de verbeterpunten of een klacht bij ons indienen over zowel een product als onze dienstverlening. Na het indienen ontvang je een bevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je hier een inhoudelijke reactie op.

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.